Siedzieliśmy sobie w Maku, gdzie wydaliśmy już koło 50zł, właśnie się dowiedziałam, że żołądek Dawida jest taki sam jak mój. Przynajmniej nie będę sama musiała jeść bo Madzia kupiła jedynie frytki, ja nie wiem ja bym sobie takimi frytkami nie pojadła. Siedzieliśmy tak sobie i rozmawialiśmy, poznawaliśmy się i po godzinnej rozmowie czułam się jakbym znała ich co najmniej z 6 lat. Nagle usłyszeliśmy pisk za szybą, spojrzeliśmy tam i to co zobaczyliśmy trochę nas zdziwiło była tam grupka dziewczyn stały, piszczały, robiły zdjęcia, PŁAKAŁY i wołały Dawida, ja nie miałam pojęcia o co chodzi i troszkę śmiesznie to wyglądało. Spojrzałam się na Dawida, który zaniemówił więc madzia walneła go w ramię
- Jezu co jest ? - zapytał po uderzeniu
- Kto to jest ? - zapytałam uśmiechając się
- nie mam pojęcia... mmm zaczekajcie, wyjdę do nich na chwilę
Przytaknęłyśmy i byłyśmy ciekawe co się stanie jak do nich wyjdzie, nie musiałyśmy długo czekać na reakcję dziewczyn, od razu jak Dawid wstał znów zaczęły piszczeć, walić w szybę, wołać go a gdy do nich wyszedł rzuciły się na niego, to tak śmiesznie wyglądało, jeden Dawid, który nie wie co się dzieje i grupka rozpiszczanych i zapłakanych dziewczyn przytulających go i popychających się na wzajem. Razem z Madzią zaczęłyśmy się śmiać, ja robiłam zdjęcia a Madzia nagrała filmik na instagrama, ciągle było słychać nasz śmiech, ale no to na prawdę było tak mega śmieszne. W końcu wyszłyśmy za Dawidem
-siema laski - chciała przywitać je Głucha
- DAWID !..... dAWID ! ... DAWID KOCHAM CIĘ ! - w odpowiedzi usłyszała to
- Fajnie wiedzieć - powiedziała ironicznie i spojrzałyśmy się na Dawida, który tylko machnął rękami, na znak że nie wie o co chodzi. Dziewczyny prosiły go o kilka zdjęć i autografów, jako fotograf robiłam oczywiście ja... w końcu dziewczyny odeszły, udało nam się je przegonić... znów wróciliśmy do Maka i kupiliśmy sobie po shake'u zaczeliśmy rozmawiać na ten temat, co działo się przed chwilą, Dawid mówił że nie wie czemu te dziewczyny prosiły go o zdjęcia i autografy.. chwilę siedział cicho po czym wykrzyknął głośne ''wiem'' wystraszyłam się i zadławiłam shake'm Madzia zaczęła się śmiać, a ludzie patrzyli na nas jak na idiotów.
- no to gadaj - niecierpliwiłam się
- no bo ja dodałem cover na yt, znaczy no znajomi mi go dodali, no i w sumie niby się spodobał, oprócz tym trzem debilom w klasie ale no nic nowego, no i chyba to o to chodziło, ale nie sądziłem że zobaczy to tyle osób a tym bardziej że dziewczyny będą piszczały, płakały prosiły o zdjęcie i autograf.
Nagle do stolika podeszła jakaś dziewczyna, po jej słowach cała nasza trójka zaniemówiła ......

Super blog, będzie następny rozdział? :D
OdpowiedzUsuń